Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają 2-letnią gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami mailowo na sklep@meblomaniak24.pl lub telefonicznie

  • +48.501083678 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W naszym sklepie dotyczy to  sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się do sprzedaży towarów osobie fizycznej, a także prawo zwrotu dotyczy osoby prowadzące działalność gospodarczą.

W przypadku wątpliwości i pytań prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@meblomaniak24.pl lub telefoniczny.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania go:

  1. Skontaktuj się z nami. Wszystkim się zajmiemy. Zorganizujemy bezpłatny dla Ciebie zwrot mebla- zamówimy kuriera pod wskazany adres, aby odebrał przesyłkę oraz ją opłacimy. Produkt musi być dobrze zapakowany, najlepiej w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Wyślij do nas na adres mailowy oświadczenie, w którym oświadczysz chęć zwrotu produktu- odstąpienia od umowy zakupu, a także numer konta, na które mamy przekazać zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od odebrania przez kuriera Twojej przesyłki zwrotnej zwrócimy pieniądze na podane konto.
  4. Alternatywnie, zwrotu można dokonać samodzielnie przesyłając paczkę na adres: ul. Wspólna 25c, 87-700 Stawki (prosimy jednak o wcześniejszy kontakt, zanim przesyłka zostanie nadana).

Reklamacje

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, a minął już czas 14 dni od dostarczenia przesyłki na odstąpienie od umowy, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie opisując, szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  2. ciągu 10 dni poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, jego części lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 5 dni roboczych.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@meblomaniak24.pl lub telefonicznie:

  • +48.501083678  Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl